Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Let's meet!

Γεια σου! Ναι,σε'σένα μιλάω που η περιέργειά σου σε έφερε ως εδώ! Το ξέρεις ότι τώρα δε μπορείς να γυρίσεις πίσω,έτσι; ΦΥΣΙΚΑ και κάνω πλάκα! (ή και όχι,who knows?!) Μετά,λοιπόν,από αυτή την τρομερά αστεία είσοδό μου,ήρθε η ώρα να σου συστηθώ! Με λένε Μαρία,είμαι 18 χρονών και είμαι μεγάλη φαν της τέχνης,είτε αυτή είναι του θεάτρου,του κινηματογράφου είτε της ομορφιάς! Αυτό,λοιπόν,επιδιώκω και εγώ: όχι απλά να είμαι φαν της τέχνης αλλά να γίνω ένα από τα πολλά μέλη της! Επιπλέον,είμαι και μεγάλη φαν του περίεργου,όπως μπορεί να το καταλάβει κανείς αυτό! Σ'αυτό το blog θα μιλήσω για ταινίες(underground και μη),για μουσική,για κοινωνικά θέματα,για paranormal activities και άλλα πολλά -αγαπημένα κατ'εμέ- θέματα! Σκοπός μου,είναι να μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί σου και να ανταλλάσουμε απόψεις,με ειρηνική πάντα ατμόσφαιρα! Όποιος/-α έχει έρθει με ''άγριες διαθέσεις'',καλό θα ήταν να τις πάρει και να φύγει,this is not a place for you. Γι'αυτό,λοιπόν,όποιος αγαπάει το περίεργο,welcome aboard my friend,θα φροντίσω αυτό το ταξίδι να ξεπεράσει κάθε όριο του ''φυσιολογικού''!

Πολλά φιλιά!

Υ.Γ.1: κάθε συμβουλή για να κάνω αυτό το blog καλύτερο,φυσικά και είναι ευπρόσδεκτη!

Υ.Γ.2: ένα μεγάλο ευχαριστώ και στο κολλητάρι μου την Ηλιάνα,που με βοήθησε να χτίσω αυτό το blog! Επειδή,λοιπόν,με ενέπνευσε,καθώς έχει και εκείνη blog,όποιος/-α τον ελκύει η ομορφιά,οι κατασκευές,οι συνταγές και άλλα πολλά ενδιαφέροντα θέματα ας σύρει το ποντικάκι του εδώhttp://thegirlybible.blogspot.gr/

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή φίλη μου, ανυπομονώ για τα posts σου <3 Φιλιά και καλή επιτυχία xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για το support! αγάπη και πολλά φιλάκια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή