Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Bookworms...ενωθείτε!

Γεια σας,γεια σας! Μιας και αποφάσισα να είμαι πιο συνεπής,είπα σήμερα να σας γράψω για τα αγαπημένα μου βιβλία που έχω διαβάσει και με χαρά θα ξαναδιαβάσω!Για ελάτε να τα δούμε!

  • Μια ιστορία του Φιοντόρ-Μάνος Κοντολέων: Το βιβλίο αυτό το έχω κάμποσα χρόνια,νομίζω από το Δημοτικό.Μου το είχε πάρει η μάνα μου από ένα πανηγύρι που γινόταν εδώ κοντά.

    Αφορά ένα κοριτσάκι τη Λιούμπα που αναγκάζεται να φύγει με την μητέρα της από την πατρίδα τους την Ρωσία και να πάνε στην Ελλάδα λόγω οικονομικών δυσχεριών.Καταλήγουν,λοιπόν,σε ένα μικρό χωριό,όπου τα πράγματα για τη Λιούμπα δε θα είναι και πολύ εύκολα.Ρατσισμός,κακία,μοναξιά,η Λιούμπα δαχτυλοδεικτούμενη κυκλοφορεί στην πλατεία του χωριού βιώνοντας αυτές τις καταστάσεις.Η αγάπη της,όμως,για την πατρίδα είναι αυτή που της χαρίζει ακόμα ελπίδα και την κάνει να νιώθει περήφανη.Εκεί θα γνωρίσει και τον Μίτια,που θα φροντίσει να την στηρίξει όσο μπορεί.

    Είναι ένα πολύ όμορφο βιβλίο,ευκολοδιάβαστο και πολύ ενδιαφέρον,καθώς δύσκολα το σταματάς μόλις το αρχίσεις!Οι εκδόσεις είναι Πατάκη και η τιμούλα 6,05 ευρώ.(τα 5 λεπτά με μάρανε).






  • maybe-Χρήστος Παπαμιχάλης: Αυτό το βιβλίο ήταν δωράκι για τα 17α γενέθλειά μου από τις 2 κολλητές μου.(ξέρουν να διαλέγουν οι άτιμες!).

    Η υπόθεση είναι στην ουσία η οπτική των μελών μιας οικογένειας ξεχωριστά,από την οποία φανερώνεται πως δεν υπάρχει ''ευτυχισμένη οικογένεια'' όπως θέλουν μερικοί να πιστεύουν,καθώς μπορείς να το βρεις μέχρι κι από αυτούς..Πατέρας,μάνα,Δημήτρης,Παύλος και Ελένη είναι τα 5 μέλη αυτής της οικογένειας.

    Προσωπικά μου άρεσε πολύ,καθώς ήταν ωμό,αληθινό,πράγμα που για μένα το έκανε πολύ ενδιαφέρον! Ευκολοδιάβαστο και αυτό,αξίζει να του ρίξετε μια ματιά!Τιμούλα όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να σας πω αλλά αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι ανήκει στις εκδόσεις Άγκυρα.













  • Junk-Μέλβιν Μπέρτζες: Το πιο πρόσφατα αγορασμένο βιβλίο είναι αυτό και το αγόρασα από το κατάστημα Public στο Περιστέρι.Έκανε μόλις 2 ευρώ,διότι βρισκόταν σε μια στήλη του Public-Book Bazaar-,όπου οι τιμές των βιβλίων άρχιζαν από 1 ευρώ!Ανήκει στις εκδόσεις Πατάκη.

    Πρωταγωνιστές του βιβλίου είναι η Τζέμα και ο Ταρ δύο ερωτευμένοι έφηβοι οι οποίοι έχοντας φύγει από τα σπίτια τους,ανακαλύπτουν έναν άλλο κόσμο,αυτόν των ναρκωτικών και από ξεκινάει ένα μακρύ ταξίδι γεμάτο ηρωϊνη και φθαρμένα όνειρα.

    Το βιβλίο αυτό μου άρεσε πολύ,γιατί συνδυάζει τον έρωτα με τον αληθινό κόσμο,ο οποίος μπορεί εύκολα να σε παρασύρει και να σε αφήσει κενό από αισθήματα.Αποτελείται από πολλούς διαλόγους,πράγμα που το κάνει εύκολο στην ανάγνωση και σε κρατάει σε αγωνία σε αρκετά σημεία αφήνωντάς σε στο τέλος με ένα ''Γιατί;''.Επίσης,τουλάχιστον σε εμένα,παρατήρησα ότι σε κάνει να δένεσαι και με τους ήρωες του βιβλίου,σαν να τους ξέρεις δηλαδή και να ανυσηχείς για το τι τους επιφυλλάσει η επόμενη σελίδα!Αυτό όμως δεν είναι που κάνει ένα βιβλίο ξεχωριστό;




     











    Επίσης,αυτόν τον καιρό πρόκειται να διαβάσω 2 βιβλία που μου δάνεισε το φιλαράκι μου η Ηλιάνα(http://thegirlybible.blogspot.gr/),με τίτλους ''Φάε τον γείτονά σου'' και ''Η μεταμόρφωση''.Οι υποθέσεις τους είναι πολύ ενδιαφέροντες,πιστέψτε με!Υπομονή μέχρι να τα διαβάσω και να σας πω λίγα λόγια και γι'αυτά!


    Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα μου βιβλία που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής!(Πρέπει να αγοράσω κι άλλα:Ρ).Στα σχόλια γράψτε μου αν έχετε κάποιο αγαπημένο βιβλίο και τι είναι αυτό που σας έκανε να το αγαπήσετε!Εμείς θα τα πούμε την επόμενη φορά!

    -Peace&Love

2 σχόλια:

  1. Με εκπλήσσεις ευχάριστα, δεν περίμενα post με βιβλία! Από αυτά έχω περιέργεια να διαβάσω το ''Maybe'', μιας και είναι και μικρούλι βιβλίο. Θέλω σίγουρα εντυπώσεις από το κανιβαλιστικό μου βιβλίο χαχα :P ...Θα περιμένω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως,μόλις το διαβάσω,θα γράψω απευθείας εντυπώσεις!! <3

      Διαγραφή