Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Explore the 60's-70's-80's

60's-70's-80's.Νιώθετε ποτέ νοσταλγία για κάτι που δεν έχετε ζήσει και θα θέλατε πολύ να το ζήσετε;Ε,αυτό νιώθω εγώ για αυτές τις εποχές! Τις λατρεύω από άποψη μουσικής,ταινιών,γεγονότων και γενικά τρόπου ζωής! Γι'αυτό λοιπόν αποφάσισα να ξεθάψω αυτές τις χρυσές εποχές μαζί σας! Για να ξεκινήσουμε!

(εικόνα,πηγή: google)

60's: Η εποχή των χρωμάτων,της αγάπης,της ειρήνης,της μουσικής και φυσικά των hippies(τα παιδιά των λουλουδιών ελληνιστί)! Οι hippies δημιουργήθηκαν στην Αμερική με σκοπό να δείξουν την εναντίωσή τους στον πόλεμο που διεξαγόταν στο Βιετνάμ(εξού και η πασίγνωστη φράση: Make love not war). Άκουγαν ψυχεδελικό ροκ,υποστήριζαν τη σεξουαλική επανάσταση και χρησιμοποιούσαν ναρκωτικά όπως μαριχουάνα, LSD και "μαγικά" μανιτάρια έτσι ώστε να καταφέρουν να "εξερευνήσουν" εναλλακτικά και καινούρια πράγματα.Τον Ιανουάριο του 1967 γνωστοποιήθηκε και έγινε δημοφιλή η κουλτούρα των hippies,οδηγώντας έτσι στο γνωστό Καλοκαίρι της Αγάπης(Summer of Love) στην δυτική ακτή των Η.Π.Α, και το 1969 στο Φεστιβάλ Γούντστοκ στην ανατολική ακτή.Εκείνη την εποχή έκαναν την εμφάνισή τους στη μουσική σκηνή οι-προσωπικά αγαπημένοι μου- Beatles,The Doors,ο Jimi Hendrix οι Pink Floyd και ο John Lennon.Συγκροτήματα και μουσικοί που άφησαν εποχή,μαζί με άλλους φυσικά και επηρέασαν ένα τεράστιο κομμάτι του κόσμου. Όσο αναφορά τις ταινίες δεν έχω πολλές αγαπημένες από εκείνη την εποχή,όμως αυτές που έχω δει και μ'άρεσαν πολύ είναι το Psycho,Peeping Tom,Yellow Sumbarine,A Hard Day's Night.
(εικόνα,πηγή: google)


70's
: Η εποχή της disco! Νέες και νέοι ξόδευαν τα βράδυα τους στις disco χορεύοντας με τις ώρες στα τραγούδια της εποχής(πράγματα του σατανά μαζί με την rock μουσική σύμφωνα με τους ανθρώπους της εποχής,χαχα!).Bee Gees,Michael Jackson,Donna Summer,μερικοί τραγουδιστές από τους πολλούς που σημάδεψαν τα χρόνια της disco.Από εκείνη την εποχή έχω ξεχωρίσει τους Led Zeppelin,Misfits,Elton John,Queen,Black Sabbath,Deep Purple,Alice Cooper και Iron Maiden.Προχωράμε στις ταινίες που είναι αρκετούτσικες! Grease,The Godfather(1,2),A Clockwork Orange,The Rocky Horror Picture Show,Rocky(1,2)(dr.Frank ΣΕ ΘΕΛΩ,Μ'ΑΚΟΥΣ;!),The Exorcist,Halloween,Young Frankestein,The Texas Chain Saw Massacre,Saturday Night Fever,Dawn of the Dead,Straw Dogs.

Και για το τέλος..






(εικόνα,πηγή: google)
80's: Μια παραπάνω αδυναμία έχω σε αυτή την εποχή,δεν ξέρω γιατί,απλά συμβαίνει! :Ρ Από μουσική έχω ξεχωρίσει τον Jon Bon Jovi,Metallica,The Police,R.E.M,Depeche Mode,The Smiths,Scorpions,Def Lappard,Skid Row,The Who.Από ταινιούλες τώρα πάρτε θέση,γιατί είναι λίγο πολλές! Dirty Dancing,The Terminator,Footloose,Poltergeist(1,2),Beetlejuice,The Karate Kid(1,2),Batman,Fame,The Seventh Sign,Hellraiser,Deathtrap,Lethal Weapon(1,2),Beverly Hills Cop(1,2).Επίσης είμαι και φαν του ελληνικού κινηματογράφου της εποχής!!(Ψάλτης,Γαρδέλης,κτλπ κτλπ).

Αυτές ήταν,λοιπόν,οι αγαπημένες μου εποχές! Εσείς έχετε κάποια αγαπημένη και αν ναι,ποια και γιατί; Περιμένω απαντησούλες! Φιλάκια!

-Love&Peace


Υ.Γ.: Το ξέρω.Δεν δικαιολογούμαι.Μα να οι διακοπές για 2 βδομάδες,μια που δεν είχα internet ύστερα,μία που ήθελα να ξεμπερδέψω με την εγγραφή μου στη σχολή,μία που δεν είχα διάθεση..Δείξτε λίγο έλεος!! 1 μήνα και 1 βδομάδα απουσιάζω,το ξέρω,θα προσπαθήσω,όμως,να είμαι πιο συνεπής! Και πάλι πολλά φιλιά!(Σας καλοπιάνω βρε,πιάνει καθόλου ή μαλακίες;)

4 σχόλια:

  1. Παιδί των λουλουδιών μου εσύ! Σε λάθος εποχή γεννήθηκες, το πιστεύω! Εγώ δεν ξέρω αν μπορούσα να γεννηθώ σε άλλη εποχή, ποια θα ήταν αυτή..περιμένουμε περισσότερα post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα άστα να πάνε,τι κάνω εδώ;! :Ρ Χμμ,εσύ μου κάνεις 60'ς και 90'ς! Βεβαίως,αφού το'πα,θα'μαι πιο συνεπής! :Ρ <3

      Διαγραφή